Tomt hemma

Jaha da har systrarna akt nu pa morgonen. Det va en okristlig tid man klev upp for att kora dom till flyget. 05:15 stod jag upp... med tuppen!

Han aldrig aka hem efter det, jag akte direkt till kontoret, sa det kommer att kannas tomt nar jag kommer hem. Lagenheten ar ju inte sa stor sa det marks nar nagon aker...

I veckan har det inte blivit sa mycket traning som jag kanske hade hoppats pa, men vi har ju bara en syster-vecka om ar, sa det far man bjuda pa. Men idag min kara vanner, blir det att kora skiten ur mig.

Veckan som har gatt har varit riktigt bra. Mycket tid till varandra for prat och myzzzz.
Forsta gangen som vi systrar sag esamma, och vi har bestamt att det ska bli en tradition.
Slutsatsen ar nog att det har varit en kanon vecka som far hogsta betyg: 10 (tapas) av 10 mojliga.

Nar jag kom tillbaka till jobbet efter ledigheten sa mottes jag av nagra forandringar. Vi ska byta kontor och inte vara kvar i stan langre, vilket inte ar sa bra for min del.
Jag har ingen bil har. Den salde jag eftersom att jag anda aldrig anvande den och kopte en moppe, 125cc.
Nu ska kontoret flyttas till en bergsby utanfor stan och jag har ingen aning om hur jag ska ta mig dit.
Min tanke ar just nu att jag kanske maste se mig om efter ett karriars byte. Jag har en manad pa mig ca.
Hall tummarna!!! (Det ar ju inte nagon bra ekonomisk situation har nere sa det ar ju inte sa att jobben flödar)

Nej nu ska man val aterga till sin plikter och forsoka fa nagon ratsida pa det har.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0