Taggad

Gardagen antligen tog slut ... slutade den bra dock.
FinFint gympass med massa energi, middag med min lilla karaste Suvi och lill-Killen och slutligen fick jag och en inbjudan till 'Lidgrens "(eller ja, nu hon heter det ju inte sa, men for mig kommer hon alltid att vara Lidgren) brolloppsfest och lilla Lovas dop.
Jag tackade genast JA!!
Jag har fatt veta min semester och  tyvarr blir det inget storumandagarna for mig. (Fanny du ska fa din drink nagon anna gang, promise!) Sa det va en perfekt ide att aka hem and Agusti traffa ganget och i Stockholm.

Idag har en varit en hyfsad an sa lange dag. Nu har jag bara en kvar timme sedan ska jag och sola pa terassen bege gymmet till mig.
Kanner valdigt taggad mig. Va jag upp med tuppen, kl 06:00, en morgonpromiss pa  50 min och sedan ivag till jobbet. Kanner mig mig riktigt stolt over sjalv.

Idag star overkoppen pa schemat. Ska pumpa dessa flug-biceps-biceps till elefantbiceps.

¡Hasta mañana! 


Kommentarer
Postat av: Fanny

Neeeej! fasen också.. :(

Hur länge blir du i sverige i augusti? får väl passa på att träffa dig då! :D

Kraaam

2010-05-24 @ 16:18:11
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0