Snart juni, gaaaahhhhh!

Insag precis att det är den 25 maj, snart juni och sommar! Var har 2010 tagit vägen?!?!?! Jag tyckte att det va igar som jag stog och skalade in det nya aret hemma hos Suvi och David... Men det va nästa 6 manader sedan.
6 manader sedan alla stora förändringar hande i mitt vardagliga liv... wow.

Helgen va riktigt bra.
Lördag. Grillning och sedan tod vi oss en sväng om i stan. Tackar Annix för en bra käll pa Fraggel Rock. Det gör vi allt för sällan.

Söndag, mys lunch pa stranden med gott sällskap. Jag och G hälsade pa P och tittade pa henens stora mage. Hon har tid imorgon för kejsar-snitt. Mucha suerte GUAPA!!!

Sedan blev det med slapp hemma hos norskan och sladdrade lite skit. Och nu är det mandag igen... helgerna gar allt för snabbt.

I vekcan har jag ett speckat schema med träning. Börjar längta efter värk igen, sa idag ska jag till gymet och lyfta lite skrot sedan tar jag en prommis med norskan i stan.

I övrigt verkar det som om det kan komma stora förändringar i min tillvaro om nagra manader. Jag kan tyvärr inte avslöja sa mycket mer just nu... mer nyheter kommer rullande eftersom... allt beror pa.

Nej nu blir det lite lunch i kistan och knopa ihop det sista pa kontoret innan man ska hem och ladda för gymmet.
Sitter med luren i handen i morgon hela morgonen. ¡Bienvenida al mundo tan grande, chiquetita!

Ciao.

Kommentarer
Postat av: anna

Nu får du ändra min länk eftersom jag bytt blogg..=) puss

2010-05-25 @ 07:48:59
URL: http://blogg.mama.nu/annaochlova

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0