Skulle ha stannat i sangen idag...

Vilken dag...

Tog mig nastan inte upp ur sangen, myyyycket traningsvark, men det gillade jag. Darifran belv dagen bara samre.
-Foll i trappan utanfor lghten 
-Hade ingen besin i moppen sa jag blev staende pa vagen och kom sa klart forsent.

-Tankade och insag att jag hade glomt planboken hemma.
 (Sa nu ar jag skylldig pa macken... tur att dom kanner mig)

-Kom till jobbet sent och fick den dar daliga nyheten att i slutet av maden flyttar vi till byn uppe i bergen, nu ar det klart!
-Insag att jag kanske maste soka nytt jobb.

-Dom ringde fran gymmet och sa att dagens tranignen blivit installd, sa nu maste jag trana sjalv... skiiit.


Behover jag fortsatta....? Allt detta innan lunch.
 JAG BLIR GALEN NÄR ALLT GAR FEL!
Jag langtar tills denna dag tar slut sa jag kan borja pa en ny imorgon.

Jag ska anda gora mitt basta for att den ska sluta battre, middag och "Bones" hos Suvi, och innan det ska jag ta ur all min daliga energi pa gymmet.

Got to go.
Me piro, vampiro!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Shiiit, din dag var inte att leka med! :(

Hoppas den blir bättre i morrn.. :)



Kram

2010-05-19 @ 16:37:45
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/
Postat av: Bettan

Ja du Fanny, den har iaf borjat battre...

2010-05-20 @ 08:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0