NEEEJ!

Igar fick jag ett besked som jag verkligen inte hade väntat mig sa tidigt. Eva, en av mina närmaste vänner här flyttar till Barcelona, eller rättare sagt Tarragona. Det gillas inte. Tanken va att hon skulle aka i slutet av aret, men ändrade plaer i mitten av JUNI(!!), för snart, jag hinner liksom inte att vänja mig vid tanken.

Förutom min vän är hon ocksa min granne och det är gansla skönt att ha nagon att bara titta hin hos när man känner för det. Lika jobbigt blir det att hon tar med sig min lilla ögonsten, Z ett ar gammal och kvarterets charm-troll.

Idag är det Evas födelsedag sa det ska vi fira ikväll med middag pa stan. Maste bara fixa en present. Vad köper man till en ensamstaende mamma som fyller dryga 30 bast? Nagra förslag.

Jag har precis insett att det bara sprutar ut barn runt om mig. Min kära vän E fran svea rike, hennes tid gick ju ut igar... det borde komma snart va?
Jag har barn vart jag än vänder mig, I love it. Det börjar dra i min egen mamma-nerv lite.
Men det fattas en liten detlaj för mig... en man. Tids nog. Under tiden njuter jag av dom jag har runt om mig. Underbart!

I övrigt vet jag inte vad helgen har att bjuda pa. Man har ju fatt lön sa man kanske maste dra i väg "norksan" och hitta pa nagot.
Jag har kört en väldigt har träningsvecka sa i helgen blir det vila, möjligt vis en promenad, men vikterna fa ligga pa hyllan.

Nästa vecka blir det stora förändringar i träning. Jag är grymt taggad och motiverad! Komemr med mer tränings info senare.

The sun is shining. Avsluta jobbet och ta helg y a la playa!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Nämen så hittade jag dig!!! ;) KUL!!!! då får jag följa ditt liv där nere :D Har du gått och blivit singel Bettan!?? kramen

2010-05-30 @ 00:50:52
URL: http://tvillingensandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0