Galet bra helg!

VILKEN HELG!!!

Helgen borjade med middag och en svangom med norskan, lordagen fortsatte med la feria de los puebos i Fuengirola men norskan finskan och en av svenskan. (En gatu festival) och avslutades med en harlig BBQ med very nice friends.

Sedan satt jag ner pa min terass och gjrde en liten sammanstallnign av mitt liv. (Blev valdigt deep)
Jag insag att livet leker och kanns egentligen helt underbart.

Som manga redan vet en otroligt stor och viktigt person inte langre ar en del av mitt liv. Det gor ont och kommer nog att gora det en langre tid, men jag har helt underbara vanner, S (finland), G(norway), E(spain), Ankan x2(swe), G(Spain) och S(Finland) och nagra spañacker. (Namner ingan namn eftersom att jag vet att nagra av dom inte vill bli namnda i min blogg)
Och det underbara ar att jag har lika manga och underbara i Sverige.(E, A, A, J osv, osv)
Snart kommer mina kara systrar pa besok och solen skiner.
Slutsatts: Livet kanns ganska wonderful!

Nog om detta!
Allt ar ju inte rosor och solsken... jag har dock en skrik rod branna pa mina axlar. Auch! Trodde inte solen skulle ta sa hart i skuggan i maj. I sa fall hade jag tagit pa mig nagot utan axelband, nu har jag bara otroligt sexiga marken. Dom maste bort i helgens playa-omgang.

Back to work och traning i eftermiddag. YES!

Adios y hasta pronto!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0