Favvo övningar

Vilket tryck i passet igar!!! Det gillar jag. Mycket energi, hog musik och SVETT!

Nu har jag min nya top 4 (favvo) ovningar:

 Dipps   Dorsal superior

  Gluteos   Tras nuca. (Vet inte vad ovnignen heter pa svenska)

I kvall ska jag pa teater (!?) sa det blir ett lop pass innan. Intervaller och kora slut pa benen.
Fraga itne vilken teater. Jag fick biljetterna av en arbets kamrat och tyckte att det skulle vara en bra idé att prova teater nagon gang i sitt liv, forutom dom som man blev tvingad att ga pa under skolaren.

Jag aterkommer med en profetionell kritik...

Nu dags att aterga till dagens plikter.

Till alla spansktalande vanner som bett om en spansk blogg/para todos los que hablan español y me ha pedido un blogg en español:

Si tengo que escribir en todos los idiomas todos los días me puedo tirar aquí horas... (soy lenta) Como vivís en Málaga y os veo cada semana, me podeís pegar un telefonazo, un facebook o simplemente invitarme una cerveza y os cuento lo que queráis. Total, tampoco cuento nada interesante que vosotros ya no sabiáis.
 A aprender sueco, es un idioma muy bonito...

Esperando a esas cervezas, eh....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0