Inget storuman dagarna för den här fröken i ar....

Jaha, nu va det spikat för min del. Far ingen semester till suman-dagarna sa jag kan tyvärr inte aka hem.

Jag känner mig lite ledsen för förra aret blev verkligen lyckat! Aterförening fran högstadiet och träffa en massa vänner. Det kan bli svar att bräcka...

Fredag och en helg framför mig. Även om det blir en relativt lugn helg eftersom att jag att jag FORTFARANDE inte har blivit frisk. Hosta, hosta, hosta. Snart 2 veckor!!! Jag blir verkligen inte bättre...

Idag blir det lunch med norskan och henens mamma, sedan vidare till Pedregalejo för att se lillan som kom till världen för ca 2 veckor sedan.
Imorgon ska jag försöka fa mig lite kläder. Fick en rabattt kupong av min chef pa Mango pa 40%, den kan ju inte ga till spillo, sedan lite girl-talk och middag hon finskan.
Ser ut som en lovande helg.

Hoppas att värmen kommer tillbaka, jag inhandlade den här "mössan" och den maste ju användas.
Sägs att den ska vara effektiv mot solsting!




Kommentarer
Postat av: Taghrid

Tack för dina svar på mina frågor, imorgon presenteras vinnaren :). Måste vara kul med återföreningar.

2010-06-14 @ 20:51:21
URL: http://taghridh.blogg.se/
Postat av: Fanny

Så himla synd! men det går fler tåg :)

2010-06-16 @ 17:57:21
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0