Hosta

Ett tag sedan jag uppdaterade.
Jag har legat och hostat upp lungorna och tappat rösten.. inte sa kul.
Nu har jag en del träning att ta igen.

I mitt liv just nu sa händer det inte sa mycket, sa det känns mesta bara löjligt att uppdatera varje dag. Jag skulle ju ända bara skriva, träning. jobb, hem... jobb, hem, träning....

Onsdag: Ja halva veckan har ju gatt i alla fulla fall, sa snart helg, men det verkar som det blir daligt väder...

Idag ska jag till Suvi enligt sedvanlig tradition pa onsdagar. Vi ska planera helgen och var resa till Portugal i sommar.
Vi ska vara young and werckless och ga pa en 3-dagars festival och bo pa camping.(Nästan lite Asele-marknad-känsla eller lite ton-ars-känsla) Ska bli hur spännande som hlest. Kolla in festivalen pa http://www.optimusalive.com/en

¡PEARL JAM and MANIC STREET PREACHERS! and many many more


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0