Förkylning!

Det blev vila igar, förkylningen slog till ordentligt sa jag gick hem till Suvi och la mig i deras pool i skuggan och vilade upp mig. Sedan engligt sedvanlig tradition, sallad, lambrusco och Bones. Sedan sov jag över. Suvi skulle till Barcelona pa morgonen och lilla pyret kunde ju inte lämnas ensam när David skjutsade henne till flyget.

Som sagt VILA igar, sa idag maste man ju "ta igen". Hart benpass star pa listan idag. Sedan blir det nog lite cardio som avslutning.

I övrigt har jag surrat idag lite med min E i Sverige. Fortfarande inga nyheter pa tillskottet som väntas. Börjar bli lite otalig nu. Men hon verkar ju iaf ma suveränt.

Snart slut för dagen och sedan ut i värmen! Kommer att rinna bort pa gymmet idag.
Sommaren har verkligen kommit med stormsteg.

Going to the gym... imrgon far man ju besök sa man maste vara fin=)

Besos!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0