Back on track!

Efter ca. 2 veckors förkylning, lite kvinno-verk och allmän sömnbrist sa känner jag mig tillbaka!

Träningen har varit lite halvseg eftersom att jag om vartannat har varit tvungen att vila, men nu verkar det som om förkylningen har gett sig.

Igar va jag tillbaka pa gymmet, grymt skönt. Jag hade liksom saknat mina "biffar". Mitt gym är väldigt "manligt". Dom enda kvinnorna är jag och tva andra tjejer som tävlar i bodybuilding, sa jag är nog den enda som väger under 70 pannor tror jag... Därav min roliga konversation med en av "biffarna" igar.

Biffen kommer in, han är ca 4x4 meter och ropar fran andra sidan av gymmet: "Du, bolndie, hur mycket väger du?"
Jag tittade mig omkring, och ja... det va bara jag som va blond. Jag sa min vikt och hans svar blev da:"Det duger, hoppa upp pa benpressen sa ska du fa aka karusell"

Eftersom att pa gymmet är det MANGA biffar och en hel del split maskiner och fria stänger sa fanns det inte tillräckligt med vikter just da för hans ben-press. Det fattades cirka... min vikt.

Förutom det, fick jag mig ett otroligt bra rygg- och magpass. Riktigt längtar till nästa!

I övrigt blir det en helg i sorgens tecken....
Lördag--> avskedmiddag för Eva (Flyttar hem till Barcelona, tarragona)
Söndag--> avskedslunch för Maggi (Flyttar till Madrid med killen)

Just nu, sa blir det jobba nagra timmar och sedan sweet sun and weekend!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, killen måste vara BIFF!

2010-06-29 @ 14:24:24
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0