Värme.

Jag rinner bort....

37 grader i skuggan, och sa fragar folk varför jag är pa daligt humör... För att det är omöjligt att sova, äta och AC pa jobbet är paj. Jag har ingen vätska kvar i kroppen eller knoppen. Jag är ständigt pa daligt humör! När jag komemr hem öppnar jag frysen och stoppar in huvet en stund, men det är ju till föga hjälp när man sedan gar ut pa balkongen där det igar va uppmätt till 52 grader!!!

Sedan pa eftermiddagen gar jag pa stranden och tänaker att jag ska svalak mig. För att svalka mig maste jag ligga i vattnet och da bränner jag ju mig... jag blir da aldirg nöjd.

Jag har inte gjort ett bra jobb senaste veckan, jag gar mes omkring och skäller pa kunderna och är pa allmant daligt humör. Nu längtar jag till agusti sa jag far aka till Stockholm och svalka av mig lite. Ja och självklart träffa alla...=)

Kommentarer
Postat av: Fanny

Du är så välkommen till sverige och kylan :)

för nu är det inte varmt.. 17grader, så du lär ju frysa häcken av dig. ;)

2010-07-26 @ 15:08:28
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0