Long time, no write...

Just tillbaka fran semester... lite blandade känsklor. Skönt att komma tillbaka till rutinenen igen, men ack sa skönt att bara slappa varje dag pa stranden och äta gott... ("äta gott" märks vill jag lova....)

Va i Portugal dom första 3 dagarna pa festival. Kände mig sa ungdomlig igen att jag fick finnar.... (kan bero pa tt jag bodde pa camping och hygien va inte det bästa)
3 dagar av manga konserter, Sunk Anansie, PEARL JAM, Manic street Preachert m. fl., m.fl.
Sedan tillbaka till Malaga för att stötta Spanien i VM-finalen, som sa klart togs hem av "dom röda". Gatufest till lang in pa smatimmarna!

Sedan har jag besök fran Sverige. Johanna med vänner är här till torsdag.

Lägger in ett litet smakprov fran Lissabon och var väntan inför Pearl Jam.

Dags att aterga till sysslorna.
 Hela gänget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0