Lämnad igen...

Pa mandag flyttade min vän hem till Finland. Jag har alltid sagt att om det är för att förbättra situationen som man lever i sa stöttar jag det, men det känns tomt 
Vi lärde känna varandra 2004 när jag började jobba pa Picasso-Museumet. Vi blev arbetskamrater och snabbt goda vänner... än i dag. Sana vänner som det gar vissa perioder i ens liv som man kanske inte pratar varje dag, inte varje vecka, inte ens varje manad, men man vet ända att dom finns där.

Te echaré mucho de menos Sannis, y cuando quieras aqui siempre tienes una casa y una amiga.

Jag lägger in nagra bilder fran vara sista bravader...
 
♥♥♥♥♥





Kommentarer
Postat av: Anna

Du är så fin min Bettan! Men alltså heter hon inte Skunk anansie eller har Portugal en egen version? =) puss och snart ses vi!!!

2010-07-21 @ 09:16:24
Postat av: Gardfall

Hej baby! Satan så snygg du är!!! Vad har du gjort med "boobsen" ? =) Växt på dig, eller fuskat!



Jag storsaknar dig i vart fall! Hur bor du numera nere i Malaga? Kan man komma o våldgästa dig något med nå vänner kanske??



Jag jobbar numera i Östersund. Specialrotel, hehe;)



Kram på dig stumpan, saknar dig. Var alldeles för länge sen nu. Still with handsome???? Såg så ut..



Själv, singel and strong ;)

2010-07-21 @ 22:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0