Tillbaka till verkilgheten

Jaha, da semestern och ferian slut. Mycket som jag har hunnit med.
En underbar vistelse i Sverige, men massa fina vänner, familj och skojj. Tack alla!

Sedan tillbakan till Malaga, feria, feria och lite mer feria. Det har varit en bra vecka helt enkelt. Men nu känns det ganska bra att vara tillbaka och fa lite rutin i livet igen. Eller rutin och rutin vet jag inte, nu är det mycket resor med jobbet som väntar, men lite struktur i alla fall.

Idag blir det mest att försöka fa ordning pa alla mail och se vad som fattas innan tysklandsresan i slutet av veckan. Sedan ska jag bege mig tillbaka till gymmet efter lite semester uppehall.

Ses snart igen mina kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0