1 och en halv timme till semester

Gardagen bjöd pa pool, simning som avslutades med pannkakor och sylt hos Suvis föräldrar.
Sedan snöde jag pa mig skorna och gav mig ut pa en löprunda, alldelens för varmt sa det blev en kortare, men ack sa svettig runda som avrundades med en Mojito och lite salsa musik med B.

Nu är det bara liiiite kvar sedan  har man semester i en vecka. Da ska det hinnas med mycket, Sverige, Malaga igen, Feria, besök, mala lghten.... uff. Utvilad ver jag ju inte om jag kommer att vara sedan.

Sista rycket och sedan lite relax.
Räkna inte med sa täta uppdateringr under semestern, jag aterkommer den 23 Augusti.



Kommentarer
Postat av: Anna

Det värsta med att ses är att man lääängtar ännu mer efter dig!! Får nog ta min familj och bosätta mig i Malaga då blir jag kanske nöjd =) Älskar dig finaste vän!!

2010-08-16 @ 11:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0