Mitt första.

Jaha, jag som alltid har sagt att "jag ska minsann ALDRIG borja blogga"... och har ar jag. Jag kan dock inte lova att jag kommer att uppdatera allt for ofta.

Ni maste ocksa ha lite oversende med att jag inte har alla bokstaver...
Jag har inte riktigt fattat hur man gor an, men med lite paktik ar jag med i gemet! Om nagon fattar sant har med design och fixa bloggen snygg sa far ni garna komma med lite riklinjer och tips... typ Fanny! (kanner mig som en bond-tolp)

Mitt stora lemma just nu ar vilket sprak jag ska skriva pa... det blir nog en liten blandning.

Jag vet att nagra av er har velat veta mitt mal inom traningen.
Det kommer snart, jag maste forst bara del upp mina delmal sa jag vet att jag klarar det och har koll pa min planering. Men det kommer att bli hart men kul med manga tarar....

hasta luego Amigos!

Kommentarer
Postat av: Fanny

I can help you my friend! ;)

Om du vill knåpa lite själv så är den här sidan kanon! http://www.designadinblogg.se/

Vill du ha hjälp kan du skicka din stilmall så kan jag peta in färger och va skit du vill ha.. :)

Kram

2010-04-26 @ 10:37:06
URL: http://fannysundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0