Byt aldrig harfrisör!

Som sagt, jag hade ju ett problem, om jag skulle klippa kort eller inte.

Gick till min frisör igar, men hon kunde inte sa hon rekomenderade en annan, jag liteade pa henne och gick dit. Dumt gjort!

I sista stund bestamde jag mig for att inte klippa kort an, jag vantar tills riktiga varmen kommer. Sa jag sa till henne att klippa topparna och 1/2 cm av luggen. Jag kanske sa det pa kinesiska for hon har itne klippt somjag ville. Jag kan varken ha min lugg nere eller uppsatt, helt ojmat och inte alls som jag ville.... NU MASTE JAG JU KLIPPA KORT!

Nu ska jag bara vanta nagra veckor och sedan aker det av... tror jag.

Jag har bytt tranings-klubb. Min gamla va det ingen niva pa och jag blev aldrig battre. Fick aldrig battre tider. Jag fragade runt lite och fick mojligheten att byta. Hoppas att det blir forandring i traningen nu. Vill ha mer tempo och battre tider. Tiden borjar ju rinna ut och jag maste battras.
Jag ska traffa den nya tranaren i morgon for att gor ett test och lagga upp min traning! I'm getting there!

Ska ata mellis!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0